Er du en serviceorientert lagspiller?

Vi er nå på utkikk etter deg som trives med å støtte daglig drift og ser glede i at jobben du utfører bidrar til å nå felles mål. Er du også en person som ser og tar initiativ til oppgaver som bør gjøres? Da er du kanskje nettopp den vi søker!

 

Informasjon om stillingen

Polyflor Nordic er et heleid datterselskap av gulvprodusenten Polyflor Ltd, og er en ledende aktør i det norske markedet innen miljø- og bærekraftige gulv. Vi har lang fartstid og erfaring fra bransjen, og representerer kvalitet i alle ledd.

I forbindelse med at en kollega skal ut i svangerskapspermisjon, søker vi nå en Backoffice-medarbeider til et vikariat. Du vil i denne rollen bli en viktig ressurs på salgskontoret, og tidvis være en støtte for administrasjon, økonomi og logistikk. Arbeidsoppgavene vil i hovedsak omfatte å ta imot bestillinger fra våre kunder via telefon, e-post eller personlig service ved oppmøte.

 

I takt med din utvikling, vil du også kunne bistå med andre arbeidsoppgaver. Her vil oppgaver knyttet til vareflyt med blant annet planlegging av innkjøp, godsmottak og fakturering bli sentralt.

Vi holder til i moderne lokaler på Kjelsås med umiddelbar nærhet til offentlig kommunikasjon. Her vil du bli en del av et team med 18 erfarne og kunnskapsrike kolleger. Arbeidsplassen og miljøet kan beskrives som varm og trivelig, og vi ser nå frem til å få deg med på laget!

Du blir tilbudt

  • Å bli en del av et selskap med videre vekstambisjoner, noe som kan innebære fremtidige muligheter for riktig person
  • God opplæring tilpasset din erfaring
  • Kort vei til kunnskapsdeling i et miljø der man er opptatt av å hjelpe hverandre
  • En arbeidsplass som legger til rette for utvikling og å være et sted de ansatte trives over tid
  • En variert arbeidshverdag, der egne initiativer og driv blir verdsatt
  • Et arbeidsmiljø som er inkluderende, der man blant annet samles for felles lunsj

 

Arbeidsoppgaver

  • Behandling av innkomne ordre til salgskontoret
  • Bistå kunder som besøker vårt showroom på Kjelsås
  • Registrering og kredittsjekk av nye kunder
  • Løpende oppdatering av prismatriser
  • Sikre god vareflyt og bistå med innkjøp
  • Behandling og kreditering av fakturaer
  • Følge opp kundefordringer
  • Bistå med generell administrasjon og andre løpende oppgave

 

Vi søker deg som

  • Har noen års arbeidserfaring med varesalg og kundeservice fra grossist/engros
  • Har erfaring med ERP-systemer
  • Er interessert i tall og struktur
  • Kan vise til god økonomisk forståelse og er stødig i Excel
  • Gode kommunikasjonsferdigheter i norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
  • Har du fagbrev i handel- og kontor eller salg- og service, eller relevant utdanning innen logistikk, innkjøp og økonomi – er det et stort pluss

 

Som person er du

  • Strukturert – Du arbeider systematisk med oppgaver eller prosjekter. Du kan også planlegge og prioritere arbeidet ditt effektivt
  • Kvalitetsbevisst – Du er nøye og sikrer at arbeidet ditt er av høy kvalitet. Du er også oppmerksom på detaljer
  • Selvstendig – Du er ansvarsfull og fullfører arbeid i tide. Du tar initiativ og ser oppgaver som bør gjøres
  • Problemløsende – Du er raskt lærende og tar til deg ny kunnskap når du trenger det

 

Annen informasjon

  • Oppstart: 1. Mars
  • Arbeidsomfang: 100% vikariat i 9-12 mnd.
  • Plassering: På Kjelsås i Oslo, med Umiddelbar nærhet til offentlig kommunikasjon
  • Kontaktinformasjon: Alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Academic Work

Utvelgelsesprosessen skjer fortløpende, og annonsen kan bli stengt før rekrutteringsprosessen er avsluttet dersom vi har satt i gang med screening eller intervjuer.

 

Har du spørsmål om denne stillingen?

Følg lenken under for å åpne stillingsannonsen på Academic Work sine sider. Her finner du mer informasjon om prosessen og hvordan du søker.

Klikk her for å åpne stillingsannonsen på Academic Work